Kamu Düzeni ve Güvenliği Müsteşarlığı 8 adet Uzman Yardımcısı alımına ilişkin ilanının detayları şu şekilde;
Başvuru Tarihi ve Yeri Başvurular 15.01.2018 ve 26.01.2018 tarihleri arasında Kamu Düzeni ve Güvenliği Müsteşarlığı Atatürk Bulvarı No 149 Bakanlıklar/ANKARA adresine www.kdgm.gov.tr internet adresinde yer alan başvuru formu doldurulup istenilen belgelerle birlikte şahsen veya posta yoluyla yapılacaktır.
Alım Yapılacak Bölümler
8 kişi Kamu yönetimi, Siyaset bilimi, Siyaset bilimi ve Kamu yönetimi, Uluslararası ilişkiler, Siyaset bilimi ve Uluslararası ilişkiler bölümleri mezunlarından alınacak olup, yazılı sınava çağrılacak kişi sayısı 160'tır.
KPSS Şartı
2017 KPSS P30, P33, P37 puan türlerinden en az 80 puan almış olma şartı aranmaktadır.
Yaş Şartı
Sınavın yapıldığı yılın Ocak ayının birinci günü itibariyle 35 yaşını bitirmemiş olmak.
İstenilen Belgeler
Başvuru formu
Diploma aslı veya onaylı sureti
2 adet vesikalık fotoğraf
KPSS sonuç belgesi çıktısı
Özgeçmiş
Yazılı Sınav Tarihi ve Yeri
11.03.2018 tarihinde Ankara'da yapılacaktır.
Sonuç
www.kdgm.gov.tr interne adresinden ilan edilecektir. Yazılı ve Sözlü sınavların her bir aşamasından en az 70 puan alınması zorunludur.
İletişim
0312 422 60 00
Alım Yapılacak Bölümler
8 kişi Kamu yönetimi, Siyaset bilimi, Siyaset bilimi ve Kamu yönetimi, Uluslararası ilişkiler, Siyaset bilimi ve Uluslararası ilişkiler bölümleri mezunlarından alınacak olup, yazılı sınava çağrılacak kişi sayısı 160'tır.
KPSS Şartı
2017 KPSS P30, P33, P37 puan türlerinden en az 80 puan almış olma şartı aranmaktadır.
Yaş Şartı
Sınavın yapıldığı yılın Ocak ayının birinci günü itibariyle 35 yaşını bitirmemiş olmak.
İstenilen Belgeler
Başvuru formu
Diploma aslı veya onaylı sureti
2 adet vesikalık fotoğraf
KPSS sonuç belgesi çıktısı
Özgeçmiş
Yazılı Sınav Tarihi ve Yeri
11.03.2018 tarihinde Ankara'da yapılacaktır.
Sonuç
www.kdgm.gov.tr interne adresinden ilan edilecektir. Yazılı ve Sözlü sınavların her bir aşamasından en az 70 puan alınması zorunludur.
İletişim
0312 422 60 00
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder