Son Dakika

Xiaomi Mi Note 10 Lite Paylaşımları

Bugün gelen ikinci beta güncellemesi ile Xiaomi Mi 10 Lite birçok yeni özelliğe kavuştu. İşte ikinci Xiaomi Mi 10 Lite MIUI 12 güncellemesi…

Kısa süre önce ilk beta güncellemesini alan Xiaomi Mi 10 Lite MIUI 12 güncellemesi almaya devam ediyor. Yeni güncelleme ise resmen beta gibi değil…
Xiaomi‘nin yeni nesil orta üst segment telefonu Xiaomi Mi 10 Lite MIUI 12 güncellemesi alarak yoluna devam ediyor. Bir süre önce Beta güncellemesi verilen ve bugün de ikinci beta güncellemesini alan Mi 10 Lite bu beta güncellemesi ile resmen MIUI 12 güncellemesine kavuşuyor dersek yanlış bir ifadede bulunmamış oluruz.

MIUI 12 gelen yenilikler
845MB büyüklüğündeki  MIUI V12.0.3.0.JVCNXM güncellemesi ile güncellenmiş bir arayüz tasarımı, süper duvar kağıtları (Dünya ve Mars’ın 3D modelleri), yeni animasyonlar, simgeler, sesler, dinamik hava durumu tahminleri, yeni navigasyon hareketleri, kişisel verilerin gizliliğini geliştirdi, Dark mode 2.0’ı geliştirdi ve çok daha fazlası bu güncelleme ile bizlere sunuluyor.


Xiaomi Mi 10 lite teknik özellikler
Xiaomi Mi Note 10 Lite teknik özellikleri neler? Model gücünü onu orta üst seviyeye konumlandıran Snapdragon 730G işlemciden ve 6 GB / 8 GB RAM‘den alıyor. 6,47 inç 2340×1080 piksel AMOLED ekranla karşımızda olan 128 GB temel depolamalı Mi Note 10 Lite, arkasında dörtlü kamera sistemi barındırıyor. Burada 64 megapiksel F1.9 ana + 8 megapiksel F2.2 ultra geniş açı + 5 megapiksel F2.4 derinlik + 2 megapiksel F2.4 makro kameraları bir araya geliyor. Kutusundan Android 10 ile çıkacak cihaz, 30W hızlı şarj destekli 5.260 mAh pil taşıyor deniyor. NFC desteği mevcut Önünde 32 megapiksel selfie kamera yer alan Note 10 Lite, teknik açıdan Mi Note 10‘a oldukça benziyor.

Xiaomi Mi Note 10 Lite

Xiaomi Mi Note 10 Lite
Author Image

Hakkımızda
kamu-haber.blogspot.com yayın hayatına başladığı ilk günden itibaren. İlkeli ve tarafsız haber anlayışıyla siz değerli ziyaretçilerimiz için özel olarak tasarlanmıştır. Sitemiz hakkında her türlü istek öneri ve şikayetlerinizi hapsuyu[at]gmail.com adresine mail atarak iletebilirsiniz.

Benzer Haberlerimiz:

40 yorum:

  1. Xiaomi Mi Note 10 Lite Özellikleri
    Gücünü Qualcomm Snapdragon 730G platformundan alan akıllı telefon 6 GB RAM ile geliyor. Ayrıca 64 ve 128 GB depolama seçenekleri mevcut. Cihaz 30 watt hızlı şarj destekli 5.260 mAh bataryadan besleniyor.

    Mi Note 10 Lite'ın arka panelinde dörtlü kamera sistemi görev yapıyor. Ön tarafında ise tek kamera var. Görüntü sensörlerin detayları ise şu şekilde:

    64 megapiksel Sony IMX686 ana sensör
    120 derecelik görüş açısına sahip 8 megapiksel geniş açılı lens
    5 megapiksel telefoto kamera
    2 megapiksel makro sensör
    32 megapiksel selfie kamerası
    Xiaomi Mi Note 10 Lite tanıtıldı: İşte özellikleri ve fiyatıTam Boyutta Gör
    Xiaomi Mi Note 10 Lite Fiyatı
    Cihazın diğer özellikleri arasında çift SIM desteği, Wi-Fi (802.11 a/b/g/n/ac/c), Bluetooth 5.0, NFC, GPS, GLONASS, USB Type-C portu ve 3.5 mm kulaklık girişi bulunuyor.

    157.8 × 74.2 × 9.67 mm ebatlarındaki telefon 208 gram ağırlığında. Kutudan ise Android 10 tabanlı MIUI 11 arayüzü yüklü şekilde çıkıyor.

    Xiaomi Mi Note 10 Lite tanıtıldı: İşte özellikleri ve fiyatıTam Boyutta Gör
    Xiaomi Mi Note 10 Lite, Mayıs ortası itibarıyla satışa sunulacak. Beyaz, siyah ve mor renk seçenekleri olan akıllı telefonun fiyat etiketi ise şöyle:

    6 GB RAM + 64 GB depolama - 349 euro
    6 GB RAM + 128 GB depolama - 399 euro

    YanıtlaSil
  2. 2015'de aldığım galaxy j5 telefonumla yeğenimin galaxy a51 telefonunun kamerasını karşılaştırdık.j5'in kamerası daha iyi çekiyor.tamam j5'de telefoto makro geniş açı yok ama aba kamerası adam gibi çekiyor.zaten gerek a51 gerek a70 geniş açı çekimlerine bakın resmen çamur.

    hasılı isterlerse 10 kamera koysunlar tüketiciyi yolmaktan öte bir faydası yok.telefonumu yakında değiştireceğim,dxo mark puanlarına bakıyorum yükaek puanlı telefonlar bir öküz parası.dxo senin de a....k....

    YanıtlaSil
  3. hepsiburada.com'dan 64 gb lık versiyonu kendime sipariş ettim. fiyatı 3599 tl idi. 10 gündür kullanıyorum telefon beklentileri her türlü karşılıyor. bu bütçe dolaylarında olup almak isteyen var ise bence kaçırmamalı. eşimin de telefonu arızalanmıştı. ona da telefon bakıyorduk. normalde 3999 tl olan 128 gb versiyonu hepsiburadada 3599 tl imiş. yalnızca mor renkte indirim vardı ve renk de çok önemli değil. görünce eşimi de ikna ettim ve bir adet de 128 gb lık siparişi verdik. kendisi samsung kullanmak istiyotdu ama bu kalitede telefon hem de indirim olunca ben onu ikna ettim. 64 gb olanı eşime vereceğim. ona hayli hayli yeter. gelecek olan 128 gb versiyonu da kendim kullanmayı düşünüyorum. bir önceki telefonum da 64 gb idi ama bu telefonda video ve fotolar gerçekten yüksek boyutlu. biraz korktum açıkcası 64 gb yetmeyebilir diye. sd kart desteği de yok maalesef. eşime 64 gb hayli hayli yeter. o yüzden fırsat bulmuşken 64 gb fiyatına 128'liği de sipariş ettik.. telefon almak isteyenlere tavsiyemdir alıp gönül rahatlığıyla kullanabilirler. kaliteli, hızlı, bataryası da gayet iyi. sizi üzmez, parasına karşılık verir. yalnız gıcık olduğum bir nokta var. sen tt bir telefon parçasına 3600 tl ver ama içinden 100 tl bile etmeyecek bir kulaklık parçası çıkmasın. abi bu kadar mı boktan bir telefon piyasası var ya? sen bir kulaklık ile mi zengin olacaksın da kutuya bir kulaklık koymazsın? anlam veremiyorum gerçekten de. edit: ben bu satırları yazarken hepsiburadada 128'lik beyaz versiyon 3499 tl ye düşmüş. mor olanı geri 3999 tl ye çıkmış.

    YanıtlaSil
  4. burada anlatmak istediğim telefondan ziyade en büyük satış kanalı hepsiburada olacak.
    cumartesi sabah, yukaridaki yazarin belirttigi gibi fiyat 3499 tl'ye düştüğünde siparişi verdim. yarim saat sonra kontrol ettiğimde fiyatı uçmuş 3.699 tl olmuştu bile. malum türk mali online alisveris sitesi olunca kesin bi piçlik yapar, istanbul bilişim gibi paramin üstüne çökecekler herhalde dedim. en iyi ihtimalle ise stokta yok deyip parayi kisa surede iade edeceklerdi veya etmelilerdi. öyle alışmıştım çünkü.
    derken bugün telefonu getirdiler. kesin 64 gb olani getirmistirler veya telefonda kırık ve çatlak vardır diye kontrol ettim yok bi sorun yoktu.
    ne kadar olumsuz düşüncelerim vardiysa hepsi ile ilgili kontrolleri yaptim ve hicbir yamuk göremedim. yani dolandirilmadim ve karli ciktim. ınanamiyorum.

    alışverişi hepsiburada'nin kendisinden yapmak gerekiyormuş belki de.

    airpods pro alip dolandırılan arkadaş aklima gelmedi degil. umarim o arkadaşın sorunu çözülmüştür.

    telefon ile ilgili yorumum ise; ekran pil ve tasarim harika. ıslemci ve kamera orta. kötü olan bir şey yok.

    YanıtlaSil
  5. almayı düşünenler için kısa bir değerlendirme yazıyorum

    peşin söyleyeyim, benim gibi aktif şekilde instagram kullanıyorsanız almayın. telefonun kameraları başarılı ama ınstagrama story attığınız zaman resim yarıya bölünuyor minicik kalıyor. ınstagram kamerasıyla çekerseniz tam ekran koyuyor ama kalite düşük bayağı. bundan önceki telefonlarimdan birisi redmi 5 plus gibi 2018 model bir telefon bile bunu yaşatmiyordu.

    gece kamerası beklediğimden iyi, hatta telefonun en sağlam kamerasi diyebilirim.64 mp full hd beklediğim kadar iyi değil özellikle ışığı düşük ortamda- havada. diğer portre panorama mikro vs ortalama. 64 mp açık olsa dahi gece kalite bayağı düşüyor, gece icin gece modu çok daha iyi.

    tüm gün elinizde telefon olsa 1 gün pil rahat gidiyor 5260 mah kendini gösteriyor.

    sim takmadigim için kronik olduğu söylenen telefonla konuşurken kulağa götürdüğünuzde kendiliğinden telefonun iç menülerine girmesi var mı yok mu bilmiyorum.

    ekran bayağı büyük. ilk defa amoled ekran kullandım hoşuma gitti ama ledden büyük farkı var mı derseniz yok

    parmak izi okuyucusu ekranın ortasına yakın ve hızlıca okuyor. yüz tanıma başarılı.

    sonuç olarak benim puanım 7.5/10. iade oluşturdum, iphone 11 'e geçeceğim.

    YanıtlaSil
  6. BUGÜN TESLİM ALDIM
    ❗Yapılan tüm test ve incelemeleri izledim. Fiyatının daha fazla düşmesini bekleyemedim ve 64GB BEYAZ olanına karar verdim. Her rengi güzel. Samsung S9+'tan sonra beni üzmedi. Videolardakinden daha güzel. Çok havalı yaw
    ❗1.tercih sebebim tasarım, 2.kamera, 3.batarya, 4.donanım, 5.arayüz
    ❗Yeni ve güncel! Bu da uzun bir süre güncelleme alacağını gösterir ki Xiaomi bu konuda kullanıcılarını üzmüyor
    ✔️1080x2340 FHD+, Süper Amoled, Edge ve 6.47' boyutunda ideal, kaliteli bir ekrana sahip. Kasa metal, plastik değil. Ekran ve kapak Gorilla Glass 5 ile korunuyor. Çerçevesi parlak. Krom gibi duruyor. Ele tam oturuyor. Kutudan silikon kılıf çıkıyor. Çok hoş bir yapısı var, beğendim.
    ✔️64mp arka ve 16mp ön kamerası Sony lensle beraber coşmuş. Gece ve gündüz çekimlerine bayıldım. Titreşim önleme özelliği harika. Hareket halinde video çekerken görüntü sabit, bildiğiniz tripotta sanki. Arkadaki kamera dizilimi de sportif bir hava katmış. HDR, HDR10 destekliyor. Arka kamera 1080p 60Hz kayıt yapabiliyor. VLOG modu efsane
    ✔️5260mah bataryasını test etmedim ama ne kadar kötü olabilir ki! 3 saattir kurcalıyorum şarjı %17 kadar azaldı. Yanında gelen 30w şarj adaptörü ile beraber hızlı şarjı destekliyor
    ✔️SD 730G işlemcisi, 6GB remi ve Adreno 618 grafik işlemcisi ile çok hızlı. Pubg'de ısınma takılma donma yok. Aksine uçuyor. 8gb olmalıydı diyenler olmuş. Önemi yok. Pubg bile ortalama 900mb-1gb rem tüketiyor
    ✔️Yüz algılama ve ekrana konumlandırılmış parmak izi çok hızlı ve stabil çalışıyor. Daha teklemedi
    ✔️512gb bile hafızası olsa devamlı yedek alan biri olarak 64gb hafıza benim için yeterli. 400lira fazla verip 128gb olan modelini almak yerine 300liraya 1tb taşınabilir hdd almak daha mantıklı
    ✔️Ses şiddeti orta seviyede ve çok kaliteli
    ✔️Servisi de hızlı ve kaliteli hizmet veriyor

    ❌Kulaklık çıkmıyor
    ❌Kablosuz şarj desteği yok
    ❌Hafıza kartı desteği yok
    ❌Ön kamerada 4k video yok
    ❌Suya ve toza karşı dayanıklılık yok
    ❌Eski modellerinde olan arama kayıt özelliği yok
    ❗Bunların önemi de yok

    YanıtlaSil
  7. Bu devirde bu para normal.... Edge ekranlari hep severim kamerasida gayet iyi zoomlama perspektif cekimleri gayetbyerinde piyasada bu fiyatta biyle bir kamerali telefon bulunmaz.... İslemcisi orta ust seviye bir islemci pubg de baska oyunlarda gayet basarili tabiki eski bir mi 9t pro kullanici olarak biraz attan indim gibi ama gaey basarili oyunlarda.... 300 tl farkla 64 fazladan depolama almak beni tatmin etmedi kaldiki yillardir google fotograflara upload ederim o yuzden 64 yeterli.... Sirf kamerasi daha iyi diyede 5 6 bin lira note 10 serisine vermem islemciler ayni kisacasi su anki kurda en iyi f/p.... Hic oppo reno falan filan aramayin amoledsiz olanini bu fiyata veriyorlar... bunun tek alternatifi mi9t olur pop up kamera dan hic sikinti yasamadim ama kozmetigini bir turlu begenemim ama pup up sorun degil derseniz bunun tek muadili mi9t olur... note 9s hayatta almam ips elran uzak olsun benden.... ama 3000 bandinsaki en iyi p f de note 9s dir bence....Huawei de bir secim olurdu ama malum google servisleri sikintili her ne kadar onu yan uygulamalarla cozselerde guvenemedim

    YanıtlaSil
  8. Dün elime geçen harika Telefon. Yıllardır iPhone dışında hiçbir telefon kullanmayan biri olarak iPhone un tamamen etiket, marka için kullanıldığını gösteren harika bir telefon. Yorumlara gelip acaba alsam mı diye tereddüt edenlere söylüyorum , eğer bu telefonu iPhone çıkarmış olsaydı 10.000 TL isterdi. Gözünüz kapalı alabilirsiniz. Kullanınca ne demek istediğimi anlayacaksınız. En basitinden iPhone 11 den çok ama çok daha fazla özelliği olan bir telefon. İnternetten karşılaştırın işte. Sağolasın Xiaomi benim gözümü açtığın için sağol. iPhone tekelinden binlerce lira para vermekten kurtardığın için sağol. Artık yoluma seninle devam edeceğim.impartorfatihterim

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar herkeze merhaba öncelikle 1.5 haftadır kullanıyorum pubg için aldım şarjı bitmiyor :) oyun kalite olarak çok iyi kulaklik kalitesi efsane yemin ederim çok begendim tek pismanlim keşke 128 GB alsaydın dedim 100 lira için 64 almak biraz aptallık oldu satıcı onnumara 1 günde kargo ulaştı elime mı yine yapmış yapacağını uygun fiyata kalite dedikleri bu telefon kamera olarak gündüz onnumara akşam kötü çekiyor bilginiz olsun özellikle ön kamera akşamda bı bulaniklik keskinlik azalması var tek eksikliği gördüm kadar akşamları on kamerada görüntüde bi bozulma oluyor ama gündüz performans onnumara yapanın eline koluna sağlık oyun için bire bir kamerası gerçekten güzel video olarak da mükemmel alınabilecek nadir telefonlardan görüntü 10 üzerin 10 herşeyi süper sadece gece ön kamera biraz skinti oldu için 10 dan 8 veririm bu telefona digerlerine kiyasla

    YanıtlaSil
  10. Hiç de Lite bir telefon değil 1 haftadır kullanmaktayım. Fazla oyun oynayan birisi değilim 1-2 oyun denedim onlarda da gerçekten çok akıcı bir performans sundu. Pili yoğun kullanımda 1,5 gün gidiyor. Arka kamerası mükemmel fakat ön kameranın gece performansı biraz düşük. Fiyatı günümüz piyasasında yüksek bir fiyat değil. Bu paranın karşılığını hayli hayli veren bir telefon. Hissiyatı performansı bu fiyatlık bir telefon gibi değil. Piyasayı bilmeyen birisi bunu görüp de ucuz bir model bile demez. Çok memnunum ilk defa xiaomi telefon kullanıyorum umarım uzun vadede beni üzmez.

    YanıtlaSil
  11. Pil Sıcaklığı30 Haziran 2020 15:15


    Telefonu açtıktan sonra(boştayken yani) pil sıcaklığı 35 derece gösteriyor
    Sizce normal mi yoksa fazla mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz aylarında bence bu tarz sıcaklık değerleri gayet normal sonuçta oyun oynarken bir işlem yapılıyor el sıcaklığı ve ortam sıcaklığı ile telefon ısınıyor haliyle
      Edit: kendi sıcaklığimda 35 derece yeni sarjdan çıkardım

      Sil
    2. sıcaklık değerleri gayet normal. arkadaşlar merak edecek bir şey yok. Telefonların ısınması gayet normal zaten aşırı ısınınca kendi kendilerini kapatıyorlar. Tabikide çok uzun süre sıcak kullanmak zarar verebilir ama abartacak bir durum yok. yarı iletken bunlar sonuçta. üretimde nanometreler azaldıkça ısınmaların azalması beklenir ama performans da arttırıldığı için ısınması gayet normal. snapdragon 855 olsa bile.

      Sil
    3. Xiomi Mi note 10 Lite30 Haziran 2020 15:20

      Merhaba. 2 haftadır Xiomi Mi note 10 Lite telefonunu kullanıyorum. Şarja taktığım zamanlar 47 48 dereceleri gördüğü oldu telefonun ve bu çok can sıkıcı. 30W turbo charge özelliğinden dolayı muhtemelen fazla watt olduğundan pilde aşırı ısınma yapıyor ve bu zamanla zarar vereceği görüşündeyim.Isıda çok ani dalgalanmalar olabiliyor şarja takıyorum 37lerden birden 46ya uçuyor , vantilatör önüne koyuyorum ekran açık iken ısı düşüyor ekranı kapatıyorum gene vantilatör önünde iken ısı artmaya başlıyor değişik bir olay buda. Eski huawei telefonumun quick şarj cihazını denedim ( p smart 2018) gayet iyi doldurdu ve fazla ısınma olmadı fakat telefonu kullandığımda hızlı şarj yediğini gördüm. Watt ayarıda yapılmıyor 30w altına inelim. Nasıl bir çözüm bulabiliriz dönüşlerinizi bekliyorum.

      Sil
    4. Garantili ise 18 watt gibi daha düşük bir hızlı şarj cihazı kullanmak dışında bir şey yapamazsınız hocam

      Sil
    5. Bence 30w şarj büyük bir nimet 1 saatte full oluyor batarya 3 yıl gideceğine 2 yıl gitsin bende o kadar ısı olmadı sizi rahatsız ediyorsa Xiaomi nin 18w hızlı şarjı hiç ısınma yapmadan şarj ediyor ve kullanımda hızlı bitmiyor

      Sil
    6. Üreticiler bunu düşünseydi 48 dereceye geldiğinde telefon otomatikman şarjı keserdi önlem olarak veya şarj ederken watt ayarı koyardı. Katılmıyorum size. 48 derece ısı pili uzun vadede net bir şekilde yer. Tek pil ile kalmaz bu yeme işi.

      Sil
  12. Xiaomi Telefon Konuşma Esnasında Ekran Açılıyor30 Haziran 2020 15:17

    Yaklaşık 1 haftadır kullandığım Note 10 Lite model telefonda görüşme yaparken ekran ışığı telefonu yanağımdan ayırmamama rağmen kendiliğinden ekran açılıp yanıyor ve telefon yanağımda olduğundan farklı menülere giriyor hatta bazen de kapanıyor. Bu problem oldukça sık olmakta ve telefonu aktif olarak kullanmamı engellemekte. Yetkililerden sorunun çözümü için destek rica ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 9s kullanıyorum bendede aynı inceleme videolarında yazılımsal olduğu söyleniyordu. Güncellemeden sonra düzelmezse xiaomi ye çoğu kişi veda edecek gibi

      Sil
    2. Ailemdeki iki mi note 10 lite da da aynı sorun var. Yakınlık sensörü, telefonun üstünde kameranın hemen solundaki delik. Bu sensörü kulak içinde tutarsam problem olmuyor. Ama zor. Bence yeri yanlış.

      Sil
    3. bende de öyle oluyor sinir oluyorum redmi note 8

      Sil
    4. Bende aynı sorunu yaşıyorum bütün note 10 lite larda aynı sorun var firma neden hala bunu düzeltmek için çaba göstermiyor anlamış değilim

      Sil
  13. Arkadaşlar merhaba, iki gün önce kullanmaya başladığım Mi 10 lite telefonun bataryasının çok hızlı tükendiğini fark ettim. 5260 mah gibi hissettirmiyor açıkçası. Sabah %100 şarj ile telefonu aldım sadece 5 dakika kadar kullandım, 3 saat sonunda şarjı yüzde 20 azalmış durumdaydı. İncelemelerde 1.5 güne yaklaşan bir kullanım olacağı söyleniyordu fakat hissettirdiği hiç o şekilde değil. Konuyla ilgili deneyimi olan ya da önerisi olan yazarsa sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper kahraman30 Haziran 2020 15:24

      Birşey yapılmadığı halde şarjı kendi kendine azalıyorsa, ayarlar, pil bölümünden şarjı neyin tükettiğine bakabilirsiniz.

      Sil
  14. Mi Note 10 Lite Almali miyim ?Kullanıcılara Özel30 Haziran 2020 15:47

    Eşime telefon bakıyorum note 9 proyu begendi ama vatan pc ye gidip bakınca gözüme bu mi note 10 lite takıldı. Niyetim mi9t idi ama onunda fiyati mi note 10 dan asagi kalir yok 64 gb modellerini baz alarak biri 3.200 ise oteki 3450 lira gibi bisey 250 lira gibi bir fark var note 9 prodan daha iyi bir cihaz gibi geldi ama tabi her telefonun sıkıntıları olabilir kullanicilarinin yorumlari nedir almalimiyim zaten xiaomininde telefonlara bir indirim yapacagi biseyi yok gibi hani masterlara ozel bir etkinlik falan olcak dediler oda olmadı. Yorumlarınızı bekliyorum hepinize şimdiden teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Öncelikle şunu söylemekte fayda var Xiaomi markasının Redmi modelleri orta segment kalitede telefonlardır. Asıl elit/üst segment telefon modelleri Mi serileridir.
      Redmi Note 9 Pro ile Xiaomi Mi Note 10 Lite modellerini kıyaslarsak; bataryada mi note 10 lite öndedir. Ayrıca mi note 10 lite modelinin ekranının amoled olması başlı başına bir tercih nedeni olabilir (redmi note 9 pro ips ekrandır). Amoled ekran olması şarj ve görüntünün doğruluğu konusunda çok büyük avantajdır. Devam edersek kamera konusunda mi note 10 lite, su sıçramalarına (aman dikkat suya değik sıçramalara) ve toza dayanıklılık konusunda note 9 pro çünkü note 10 liteda bu özellik yok, işlemci konusunda ikisi de eşit diyebiliriz. Malzeme kalitesi ve uzun yıllar güncelleme ve destek alacak telefon mi note 10 litedır. Çünkü Redmi serileri fiyat/performans telefonlarıdır. Hafıza kartı desteği Note 9 proda bulunup maalesef mi note 10 liteda bulunmamaktadır. Yani hafızayı arttıramayacağınız için hafıza seçeneklerini iyi değerlendirip almalısınız. Mi9T'ye gelecek olursak performans açısından Redmi Note 8 Pro'dan aşağı bir modeldir. Mi serilerinin fiyatlarının yüksek olması kaliteli malzeme kullanılması ve donanımdır. Benim önerim mi 10 lite almanız olur. Mi9T çıkış yılı olarak iki cihazdan da eskidir bu diğer saydığımız cihazlardan yazılım desteği 1 yıl erken kesilecek demektir. Şimdiden hayırlı olsun

      Sil
  15. xiaomi cihazlarda voWİFİ aktif etme yöntemi30 Haziran 2020 15:50


    Xiaomi cihazlarda voWİFİ aktif etme yöntemini anlatmak istedim. Öncelikle grupta daha önce paylaşıldıysa kusura bakmayın. Ben denedim oldu yapmak isteyen varsa deneyebilir. Benim cihazım mi note 10 fakat arkadaşın mi note 8 proda da denedik sonuç olumlu. Hattım bu arada turkcell
    Wifi üzerinden gsm görüşmesi yani Vowifi için yapılması gereken Volte yöntemine benzemekte ancak girilmesi gereken kod aşağıdaki koddur
    *#*#869434#*#* bu kodu girdikten sonra disable yazmalı. Kod sonrası voWifi ayarlarda görünecektir ayarlara girip sim kartlar ve mobil ağlara girip hattınızın isminin yazdığı yere tıklayıp Wifi kullanarak arama yapın seçeneğine tıklayın. Şimdi sıra geldi voWifiyi aktif etmeye. Aktif olması için aşağıdaki seçenekleri izlemek gerekecek. Önce google play storeden hidden settings for miui uygulamasını indiriyoruz
    Aşağıda resimlerde anlattığım adımları uyguluyoruz. Ve uygulamadan çıkıyoruz
    Not: Tüm işlemler başarılı olmasına rağmen çalışmazsa sim kartınızı vowifi destekleyen bir cihaza takın operatörünüz ile görüşerek vowifi aktif edin daha sonra cihazınıza takın.

    YanıtlaSil
  16. Kılıf Seçimi30 Haziran 2020 15:51

    e PTT AVM de var 32 liraya aldım . tank kılıf yüzüklü mi 10 uyumlu diyor ama lite uyuyordur umarım. gelmedi daha gelince yazarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buldum ben de n11 de..mardinbilisim..en uyumlusu bu..dedigin gibi yuzuklu zirh..cok iyi bisy

      Sil
  17. ekrankoruyucufilm30 Haziran 2020 15:53

    Mi note 10 veya note 10 pro için ekran koruyucu kullanan var mı nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonu aldığım yerden de beni uyardılar, daha kavisli ekran koruyucusu üretilmediğini söylediler. Sanırım biraz daha beklicez.

      Sil
    2. ben lensun marka çektirdim memnunum.nano koruyucu tipide videyolari var izleyin anlarsınız.

      Sil
    3. bende mi note 10 aldım lensun yaptırdım çok memnunum üzerinde olduğu belli bile olmuyor o kadar şeffaf ve net görüntüsü var

      Sil
  18. [] Ekranın Üst Kısmında Oluşan Yatay Çizgiler30 Haziran 2020 16:13

    Dün Xiaomi Note 10 Lite elime ulaştı. Ekranın üstünde çentikten kenara doğru yatay çizgiler oluşuyor bazen. Ekli fotoğrafta görebilirsiniz. Bir kaç defa ekranı kapatıp açınca kayboluyor. Bazen de çentik kenarları ve oval olan ekran köşeleri girintili çıkıntılı bir görüntü oluşutuyor. Yazılımla ilgili mi bu, servise mi götürmem lazım? Çözümü nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam iki önerim var biri hard reset atmak eğer yazılımla alakalıysa kesin çözer diğeri de garantiye götürmeniz

      Sil
    2. Çok teşekkürler.30 Haziran 2020 16:14

      Hard reset yaptıktan ve standart arayüz temasını kullanmaya başladıktan sonra hata tamamen düzeldi. Sistem yazılımından ya da standart olmayan temadan kaynaklandığını düşünüyorum. Çok teşekkürler.

      Sil
  19. Mi Note 10 arama kaydedici30 Haziran 2020 16:19

    Evofone mağazasından aldığım Mi note 10 da arama kaydedici bulunmuyor

    Daha önce kullanmış olduğum daha alt model olan m9t de bu özellik vardı ama üst modelde olmaması şaşırtıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mi Note 10 yanılmıyorsam Google Dialer ve sms uygulamasını kullanıyor. Yani Xiaomi' nin resmi uygulamalarını kullanmıyor. Google dialer uygulamasında da arama kaydetme özelliği yok. Tek çare farklı ROM' lar a geçiş yapman.

      Sil
    2. acr yükleyerek bu sorunu çözdüm. playstore'da bulabilirsin.

      Sil
  20. Xiaomi Mi Note 10 lite batarya testinden geçebildi mi?2 Temmuz 2020 09:29

    Xiaomi’nin en merak edilen telefonu Xiaomi Mi Note 10 lite pil tarafında bize ne sunuyor? Volkan MANAV Yotutube kanalında bu test biz Xiaomi hayranları için tarafsız bir şekilde yapıldı…

    Kutu açılışı yaptığımızdan beri en çok istenen video Xiaomi Mi Note 10 lite pil testi oldu. Biz de sizin için bu testi yaptık ve şaşırdık…
    Akıllı telefonlara gerçek kullanım pil testi yapmaya devam ediyoruz. Geçtiğimiz günlerde kutu açılışını yaptığımız Mi Note 10 lite pil testi ile karşınızdayız. Xiaomi pil tarafında her zaman iddialı bir üretici olmuştur ama Mi Note 10 lite ile birlikte bu iddia başka bir seviyeye çıkıyor.

    Mi Note 10 lite ise 5.260 mAh pil gücü ve 30W şarj gücü ile bize ne sunuyor bunu da videonun içinde görebilirsiniz. Ne kadar sürede şarj oluyor ve bekleme sürelerini de sizlerle paylaşıyoruz. Snapdragon 730G yonga seti ile bu güç birleşince bize pil performansı olarak ne sunuluyor? Gelin buna yakından bakalım…



    Xiaomi Mi Note 10 Lite Teknik Özellikleri
    6.47 inç büyüklüğünde 2340 × 1080 FHD+ çözünürlüğünde, 430 nits parlaklıkta, 398ppi yoğunlukta, HDR10 destekli, Corning Gorilla Glass 5 korumalı damla çentikli AMOLED ekran
    Sekiz çekirdekli 2.2GHz Snapdragon 730G yonga seti
    6GB / 8GB LPPDDR4x RAM
    64GB / 128GB (UFS 2.1) dahili depolama birimi (512 GB’a kadar microSD kart desteği)
    Arkada f/19 diyafram değerinde 64 Megapiksel Sony IMX686 sensörlü ana + 8 Megapiksel f/2.2 diyafram değerinde ultra geniş açılı lens, 5 Megapiksel f/2.4 diyafram değerinde makro, 2 Megapiksel f/2.4 diyafram değerinde derinlik sensörü
    16 Megapiksel f/2.4 diyafram değerine sahip ön kamera
    Ekrana gömülü parmak izi okuyucusu
    Boyutlar: 157.8×74.2×9.67 mm
    Ağırlık: 204 gram
    Dual 4G VoLTE, Wi-Fi 802.11 ac (2.4GHz + 5GHz), Bluetooth 5, GPS + GLONASS, USB Type-C
    30W hızlı şarj destekli 5.260mAh kapasiteli batarya

    YanıtlaSil

İnd | Ping | Bing | Ping 2 | Feedburner | Auto Ping | Yandex Memurlar Kamu personeli memur adayları sağlık personeli meb personeli memur alımı kamu personeli alımı KPSS ve sınav haberleri Memurlar Haber sitesi Memur alımı, memur maaşları, memurlar için haberler, öğretmen haberleri, öğretmen atamaları, memur zamları, 4c, 4b, iş ilanları, memur ilanları, kpss haberleri Memur Site'de
Bedava MP3 Download, MP3 indir, Ücretsiz MP3, Dangerous MP3, Dangerous MP3Yerli ve yabancı hd film izle, Türkçe dublaj ve alt yazı seçenekleri ile en güncel filmleri 1080p kelimeleriyle sitemize gelenler için uyarıdır. Sitemizde hiçbir MP3 ve Full Film bulunmamaktadır! Sadece bazı sitelerden dış bağlantı alınarak tanıtım amaçlı bir kaç şarkı bulunabilir. Lütfen sanata ve sanatçıya saygı için korsan müziğe hayır! Internetten mp3 yüklemek yerine onların kaset ve cd'lerini alarak destek olalım.
Günümüzün en büyük hobilerinden birisi hiç kuşkusuz TV izlemektir. Canlı TV sitemiz TV izlemeyi siz kullanıcılarına kolaylaştırmak için kurulan bir platformdur. Sitemizde tüm kanalları kesintisiz ve donmadan rahatlıkla izleyebilirsiniz.
aktüel, ürünler, kataloğu, broşürü, insert, indirim, kampanya, promosyon, a101, bim, şok, market,aktuel katalogu
YASAL UYARI;

Sitemizde yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum,analiz ve tavsiyeler, yorum,analiz ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun ve doğru sonuçlar doğurmayabilir. Burada yer alan bilgiler, güvenilir olduğuna inanılan halka açık kaynaklardan elde edilmiş olup bu kaynaklardaki bilgilerin hata ve eksikliğinden ve ticari amaçlı işlemlerde kullanılmasından doğabilecek zararlardan www.kamu-haber.blogspot.com ve yöneticileri hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmemektedir.
Sitemizde yer alan bilgiler tanı ve tedavi amaçlı değildir. Sizlere aktardığımız bilgiler, tavsiye niteliğinde olup reçete ya da tedavi yöntemlerinizi değiştirmeye yönelik değildir. Sitemizdeki bilgiler hastalıkların tanı ve tedavisinde kullanılmamalıdır. Sitemizdeki bilgileri uygulamadan önce mutlaka doktorunuza danışınız. Sağlık problemlerinizin temelinde yatan sorunu ancak doktorunuza muayene olarak bulabilirsiniz. Bu bilgiler tanı ve tedavi amaçlı kullanıldığında sorumluluk tamamen Kullanıcılar ve Üyelere aittir. Bilgilerin yanlış anlaşılmasından ve buna bağlı olarak doğabilecek mağduriyetten sitemiz yasal sorumluluk altında değildir, siteye girmekle bu şartları okumuş, anlamış ve kabul etmiş sayılırsınız.
TELİF HAKKI;

Sitemizde yer alan resimler google servisinden temin edilmektedir tüm hakları kendilerine aittir.Sitemizde bulunan videolar fragman niteliği taşımaktadır bu sebeple hiç bir yasal işleme tabi tutulamaz.Sitemizdeki filmler/videolar/Canlı TV Kanalları kesinlikle sunucularımız da barındırılmaz. Büyük video sitelerinden vk.com , youtube.com, dailymotion.com, facebook.com gibi sayfalardan alınmaktadır bu sebeple hiç bir sorumluluğu kabul etmemektedir.

Kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz! Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını düşünen hak sahipleri bilgi[at]kamu-haber.blogspot.com adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde mücbir sebep olmazsa en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gerekli işlemler yapılacaktır.
kamu-haber.blogspot.com haber, yorum ve reklam için - İletişim: reklam@kamu-haber.blogspot.com
OcakŞubatMartNisanMayıs Haziran Temmuz Ağustos EylülEkimKasım AralıkPazartesiSalıÇarşambaPerşembeCumaCumartesiPazar  2020 2021 2022 2023 2024 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. Maps1*Maps2*Maps3*Maps4*Maps5*Maps6*Maps7*Maps8*Maps9*Maps10*Maps11*Maps12*Maps13*Maps14*Maps15*Maps16*Maps17