BMW’nin özgürlük dolu modellerinden BMW Z4 3. jenerasyonuna kavuşuyor. Bu yıl e89 kasa bmw z4 üretiminin sonlanacak olması ile gözler yeni kasa z4 modeline çevrildi.
Kompakt lüks spor otomobil sınıfın efsane modeli BMW Z4 yenileniyor. 2002 yılında coupe ve roadster olarak iki farklı versiyonla yollara çıkan bmw Z4, 3. jenerasyon için kolları sıvadı. 2002 yılında yollara çıkardığı E85 kasa bmw z4 ile Z3’ün daha iyisi olarak öne çıkan bu otomobil, 2009 yılında E89 kasa ile yollara çıktı. İkinci jenerasyonda çok daha iddialı seviyeye gelen otomobil şimdi de 3. jenerasyonu için hazırlık yapıyor.
BMW şu an yeni nesil Z4'ü iki farklı güç konfigürasyonunda inline altı motor ile test ediyor, BMW Blog raporları.
3.0 silindirli motorun standart olarak B58M1 ve menzili tepesinde B5801 olarak adlandırıldığı ve M40i'ye güç verileceği bildirildi. Giriş seviyesi motor yaklaşık 335 bg'lik, büzülmüş versiyonda ise 385 bg'lik bir hp gücü olacak.
Farklı motor çıktılarının nedeni oldukça basittir. ABD de dahil olmak üzere sıkı AB emisyon düzenlemeleri bulunmayan ülkeler için daha güçlü bir versiyon oluşturulacak. Bu arada, 335 hp değirmeni başka yerlerde önerilmeli.
Hiçbir yeni nesil BMW Z4 M'nin kartlarda olduğu düşünülmediğinden, M40i, müşterilere sunulan en güçlü Z4 olacaktır. Katılmak, yaklaşık 180 hp ve 200 lb-ft tork ve 248 hp ve 258 lb-ft ile hafifçe sıkıştırılmış bir taban ile 2.0 litrelik dört silindirli bir taban olacak.
Kompakt lüks spor otomobil sınıfın efsane modeli BMW Z4 yenileniyor. 2002 yılında coupe ve roadster olarak iki farklı versiyonla yollara çıkan bmw Z4, 3. jenerasyon için kolları sıvadı. 2002 yılında yollara çıkardığı E85 kasa bmw z4 ile Z3’ün daha iyisi olarak öne çıkan bu otomobil, 2009 yılında E89 kasa ile yollara çıktı. İkinci jenerasyonda çok daha iddialı seviyeye gelen otomobil şimdi de 3. jenerasyonu için hazırlık yapıyor.
BMW şu an yeni nesil Z4'ü iki farklı güç konfigürasyonunda inline altı motor ile test ediyor, BMW Blog raporları.
3.0 silindirli motorun standart olarak B58M1 ve menzili tepesinde B5801 olarak adlandırıldığı ve M40i'ye güç verileceği bildirildi. Giriş seviyesi motor yaklaşık 335 bg'lik, büzülmüş versiyonda ise 385 bg'lik bir hp gücü olacak.
Farklı motor çıktılarının nedeni oldukça basittir. ABD de dahil olmak üzere sıkı AB emisyon düzenlemeleri bulunmayan ülkeler için daha güçlü bir versiyon oluşturulacak. Bu arada, 335 hp değirmeni başka yerlerde önerilmeli.
Hiçbir yeni nesil BMW Z4 M'nin kartlarda olduğu düşünülmediğinden, M40i, müşterilere sunulan en güçlü Z4 olacaktır. Katılmak, yaklaşık 180 hp ve 200 lb-ft tork ve 248 hp ve 258 lb-ft ile hafifçe sıkıştırılmış bir taban ile 2.0 litrelik dört silindirli bir taban olacak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder