
İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Merkez ve Taşra Teşkilatında İstihdam Edilen 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununa Tabi Personele Fazla Çalışma Ücreti
Ödenmesine İlişkin Karar Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı ile pasaport ve sürücü belgesi hizmetlerine ilişkin iş ve işlemlerin zamanında sonuçlandırılması için mesai saatleri dışında yapılan çalışmalar karşılığında, İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü merkez ve taşra teşkilatında istihdam edilen 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi personele fazla çalışma ücreti ödenmesine ilişkin usul ve esasları düzenlemek amacıyla hazırlandı.Fazla mesai ücretleri Şubat ayı itibarı ile başlatılacak ve 1 aylık geçen süreler ilgili memurlara ödenecek.
Ödeme ve tarihlerle ilgili hususlar şu şekildedir.Ödemenin usul ve esasları şu şekilde düzenlendi: Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı ile pasaport ve sürücü belgesi hizmetlerine ilişkin iş ve işlemlerin zamanında sonuçlandırılması için fazla çalışma yapmasına ihtiyaç duyulan, İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü merkez ve taşra teşkilatında istihdam edilen 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi personele fazla çalışma ücreti ödenir.Fazla çalışma ücreti, mesai saatleri dışında fiilen fazla çalışma yapan personele ödenir.
Her bir personele fazla çalışma ücreti ödenecek süre ayda elli saati ve toplamda altı ayı geçemez.Fazla çalışmanın her bir saati için 2017 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanununun (K) cetvelinde belirlenmiş olan fazla çalışma saat ücretinin (1 Lira 83 kuruş) beş katı esas alınır.Fazla çalışma yapan personel ile çalışılan gün ve süreleri gösteren Fazla Çalışma Cetveli düzenlenir ve bu Cetvel fazla çalışma yapan personel ile birim amiri tarafından imzalanır.Bu Karar hükümleri 1 Şubat 2017 ile 31 Aralık 2017 tarihleri arasında olmak kaydıyla İçişleri Bakanlığınca belirlenecek en fazla altı aylık süre için uygulanacak. Kaynak: Nüfus müdürlüğü çalışanlarına fazla mesai ücreti miktarı ve süresi belli oldu
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder