Anadolu Üniversitesi (AÜ) Açıköğretim İktisat ve İşletme fakültelerinin 2016-2017 öğretim yılı bahar dönemi kayıtları bugün sona eriyor.
AÜ Açıköğretim, İktisat ve İşletme fakültelerinin 2016-2017 öğretim yılı bahar dönemi kayıtları 13 Şubat'ta başladı. Kayıt yenileme bugün mesai saati bitiminde sona erecek.
Kayıt yenilemesini yaptırmayan öğrencilerin bahar dönemi sınavlarına giremeyeceği ve tüm dersleri bir sonraki döneme kalacağı bildirildi.
Öte yandan, 2016-2017 öğretim yılı bahar dönemi ara sınavları 29-30 Nisan'da, bahar dönemi dönem sonu sınavları 3-4 Haziran'da gerçekleştirilecek. Öğrencilik durumu sistem üzerinde silik olan öğrenciler Halk Eğitimi Merkezi veya Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüklerine müracaat ederek kayıt yeni
lme işlemlerini yaptıracaklardır. Öğrencilik durumu Aktif hale gelen öğrenciler, sisteme girerek sınava girecekleri dersleri seçerler. 2016-2017 Eğitim-Öğretim yılı II. dönem kayıt yenileme işlemleri 13 Şubat 2017 Pazartesi - 24 Şubat 2017 Cuma günü mesai saati bitiminde sona erecektir. Mazeretli olanlar 24 Şubat 2017 tarihlerinde kayıtlarını yenileteceklerdir. AÖF KAYITLARI İÇİN İSTENEN BELGELER / İnternetten yapılan başvuru belgesi, Fotoğraflı – İmzalı Form, Öğrenci Bilgi FormuÖğrenim Belgesi, Fotoğraf ve Askerlik Durum Belgesi.
AÖF HARÇ ÜCRETLERİ NE KADAR? / Her programa göre değişen harç ücretleri genellikle 290 liraya denk geliyor. Öğrenciler parayı yatırdıktan sonra kayıt yenileme işlemlerini yapabilecekler. Kaydınızı yapmanız için ilk olarak gerekli olan harcı yatırmanız gerekmektedir. Harcı yatırdıktan sonra ise ders seçimini kolaylıkla yapabilirsiniz.
AÖF ÇALIŞMA SAATLERİ / AÖF Büroları sabah saat 08.30 de açılır ve 17.00'de kapanır. Hafta içi hizmet veren AÖF büroları hafta sonu işlem almamaktadır.
2017 AÖF SINAV TARİHLERİ / Bahar Dönemi Ara Sınavı: 15 - 16 Nisan 2017, Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı: 27 - 28 Mayıs 2017, 2016-2017 Öğretim Yılı Tek Ders Sınavı: 15 Temmuz 2017
AÖF Kayıt Yenileme İşlemleri Nasıl Yapılır 2017-2018?
AÖF Kayıt yenileme işlemlerini yapabilmek için öğrenciler ilk olarak yeni dönemde görmek istedikleri yada görmek zorunda oldukları dersleri seçmek zorundalar. Ders seçim işleminin tamamlanmasının ardından, seçilen ders sayısına göre öğrenci bir ücret ödeyecekler. Ücret ödeme tamamlanınca otomatik olarak kayıt işlemleri de tamamlanmış olmaktadır.
AÖF Ders kayıtlarını Anadolu Üniversitesi resmi internet adresi olan (https://www.anadolu.edu.tr/acikogretim) sayfası üzerinden AÖF Kayıt Yenileme İşlemlerini yapabilir ve sonuçları öğrenebilirler.AÖF Kayıt yenileme işlem tarihlerine ait veriler Paylaşılmıştır.
*** AÖF Kayıt Yenileme Ders Ekle Sil İşlemi Nasıl Yapılacak? Detaylı Bilgi Elde Etmek için Buraya Tıklayınız
Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinde kayıtlı öğrencilerimiz Güz Döneminde ders ekle-sil işlemini Buradan yapabilir.
2017-2018 Öğretim Yılı Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri
İnternet Başvuru, Kayıt, Kayıt Yenileme/Ekle-Sil Tarihleri Tıkla İndir
İnternet Başvuru, Kayıt, Kayıt Yenileme/Ekle-Sil Tarihleri Tıkla İndir
AÖF SINAV TARİHLERİ
Güz Dönemi Ara Sınavı Kasım 2017
Güz Dönemi Dönem Sonu Sınavı Ocak 2018
Bahar Dönemi Ara Sınavı Nisan 2018
Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı Mayıs 2018
2016-2017 Öğretim Yılı Tek Ders Sınavı Temmuz 2018
Güz Dönemi Dönem Sonu Sınavı Ocak 2018
Bahar Dönemi Ara Sınavı Nisan 2018
Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı Mayıs 2018
2016-2017 Öğretim Yılı Tek Ders Sınavı Temmuz 2018
AÖF SINAV MERKEZİ DEĞİŞİKLİKLERİ İÇİN SON TARİHLER
Güz Dönemi Ara Ekim 2017 Son tercih tarihine kadar sınav merkezi tercihi yapanlar, güz dönemi ara sınavına yeni sınav merkezlerinde girebilir.
Güz Dönemi Dönem Sonu Kasım 2017 Son tercih tarihine kadar sınav merkezi tercihi yapanlar, güz dönemi dönem sonu sınavına yeni sınav merkezlerinde girebilir.
Bahar Dönemi Ara Şubat 2018 Son tercih tarihine kadar sınav merkezi tercihi yapanlar, bahar dönemi ara sınavına yeni sınav merkezlerinde girebilir.
Bahar Dönemi Dönem Sonu Nisan 2018 Son tercih tarihine kadar sınav merkezi tercihi yapanlar, bahar dönemi dönem sonu sınavına yeni sınav merkezlerinde girebilir.
2017-2018 AÖF Kayıtları için Gerekli Belgeler Nelerdir,AÖF Kayıt Yenileme Nasıl Yapılır 2017 2018 ?
Not: Yukarıda verdiğimiz link sayesinde, kayıt türlerine yapılacak başvuru ve kayıtlara ulaşabilirsiniz. Site içerisinde, ilgili programa başvuru hakkındaki tüm bilgiler mevcuttur. Aynı zamanda başvurular da bu siteden kabul edilmekte ve yine bu siteden izlenebilmektedir. Başvuru için ilgili kayıt linkinin üzerini tıklayınız.
AÖF Kayıt Yenileme Harç Ücreti 2017 2018
Aşağıda belirttiğimiz AÖF Kayıt Yenileme Harç Ücretleri 2017-2018 Eğitim-Öğretim Dönemine aittir.2017 2018 AÖF Eğitim-Öğretim Döneminde de harç ücretlerinin değişmeyeceği kanısındayız.
İşletme Fakültesi Lisans Programları Harç Ücretleri;
1-İşletme Lisans Programı – 205 tl.
2-Konaklama İşletmeciliği Lisans Programı - 205 tl.
2-Konaklama İşletmeciliği Lisans Programı - 205 tl.
İktisat Fakültesi Lisans Programları Harç Ücretleri;
1-Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İliş. – 205 tl.
2-İktisat Lisans Programı - 205 tl.
3-Kamu Yönetimi Lisans Programı - 205 tl.
4-Maliye Lisans Programı - 205 tl.
5-Uluslararası İlişkiler Lisans Programı - 205 tl.
2-İktisat Lisans Programı - 205 tl.
3-Kamu Yönetimi Lisans Programı - 205 tl.
4-Maliye Lisans Programı - 205 tl.
5-Uluslararası İlişkiler Lisans Programı - 205 tl.
Açıköğretim Fakültesi Lisans Programları Harç Ücretleri;
1-Felsefe Lisans Programı– 205 tl.
2-Sosyoloji Lisans Programı – 205 tl.
3-Tarih Lisans Programı – 205 tl.
4-Türk Dili ve Edebiyatı Lisans Programı – 205 tl.
2-Sosyoloji Lisans Programı – 205 tl.
3-Tarih Lisans Programı – 205 tl.
4-Türk Dili ve Edebiyatı Lisans Programı – 205 tl.
Açıköğretim Fakültesi Önlisans Programları Harç Ücretleri;
1-Adalet Önlisans Programı – 205 tl.
2-Bankacılık ve Sigortacılık Önlisans Programı – 205 tl.
3-Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Önlisans Programı -225 tl.
4-Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı – 205 tl.
5-Dış Ticaret Önlisans Programı – 205 tl.
6-Elektrik Enerjisi Üretim, İletim ve Dağ. Önlisans Programı – 365 tl.
7-Emlak ve Emlak Yönetimi Önlisans Programı – 205 tl.
8-Ev İdaresi Önlisans Programı – 205 tl.
9-Fotoğrafçılık ve Kameramanlık Önlisans Programı – 205 tl.
10-Halkla İlişkiler ve Tanıtım Önlisans Programı – 205 tl.
11-İlahiyat Önlisans Programı – 205 tl.
12-İnsan Kaynakları Yönetimi Önlisans Programı – 205
13-İşletme Yönetimi Önlisans Programı – 205 tl.
14-Kültürel Miras ve Turizm Önlisans Programı – 205 tl.
15-Laborant ve Veteriner Sağlık Önlisans Programı -225 tl.
16-Lojistik Önlisans Programı – 205 tl.
17-Marka İletişimi Önlisans Programı – 205 tl.
18-Medya ve İletişim Önlisans Programı – 205 tl.
19-Menkul Kıymetler ve Sermaye Piy. Önlisans Programı – 205 tl.
20-Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Önlisans Programı – 205 tl.
21-Özel Güvenlik ve Koruma Önlisans Programı – 205 tl.
22-Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Önlisans Programı – 205 tl.
23-Radyo ve Televizyon Programcılığı Önlisans Programı – 205 tl.
24-Sağlık Kurumları İşletmeciliği Önlisans Programı – 205 tl.
25-Sosyal Bilimler Önlisans Programı – 205 tl.
26-Sosyal Hizmetler Önlisans Programı -225 tl.
27-Spor Yönetimi Önlisans Programı – 205 tl.
28-Tarım Önlisans Programı – 205 tl.
29-Turizm ve Otel İşletmeciliği Önlisans Programı -225 tl.
30-Turizm ve Seyahat Hizmetleri Önlisans Programı -225 tl.
31-Yerel Yönetimler Önlisans Programı – 205 tl.
2-Bankacılık ve Sigortacılık Önlisans Programı – 205 tl.
3-Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Önlisans Programı -225 tl.
4-Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı – 205 tl.
5-Dış Ticaret Önlisans Programı – 205 tl.
6-Elektrik Enerjisi Üretim, İletim ve Dağ. Önlisans Programı – 365 tl.
7-Emlak ve Emlak Yönetimi Önlisans Programı – 205 tl.
8-Ev İdaresi Önlisans Programı – 205 tl.
9-Fotoğrafçılık ve Kameramanlık Önlisans Programı – 205 tl.
10-Halkla İlişkiler ve Tanıtım Önlisans Programı – 205 tl.
11-İlahiyat Önlisans Programı – 205 tl.
12-İnsan Kaynakları Yönetimi Önlisans Programı – 205
13-İşletme Yönetimi Önlisans Programı – 205 tl.
14-Kültürel Miras ve Turizm Önlisans Programı – 205 tl.
15-Laborant ve Veteriner Sağlık Önlisans Programı -225 tl.
16-Lojistik Önlisans Programı – 205 tl.
17-Marka İletişimi Önlisans Programı – 205 tl.
18-Medya ve İletişim Önlisans Programı – 205 tl.
19-Menkul Kıymetler ve Sermaye Piy. Önlisans Programı – 205 tl.
20-Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Önlisans Programı – 205 tl.
21-Özel Güvenlik ve Koruma Önlisans Programı – 205 tl.
22-Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Önlisans Programı – 205 tl.
23-Radyo ve Televizyon Programcılığı Önlisans Programı – 205 tl.
24-Sağlık Kurumları İşletmeciliği Önlisans Programı – 205 tl.
25-Sosyal Bilimler Önlisans Programı – 205 tl.
26-Sosyal Hizmetler Önlisans Programı -225 tl.
27-Spor Yönetimi Önlisans Programı – 205 tl.
28-Tarım Önlisans Programı – 205 tl.
29-Turizm ve Otel İşletmeciliği Önlisans Programı -225 tl.
30-Turizm ve Seyahat Hizmetleri Önlisans Programı -225 tl.
31-Yerel Yönetimler Önlisans Programı – 205 tl.
AÖF KAYIT YENİLEME ÜCRETLERİ YATIRILACAK BANKALAR / Kayıt yenileme işlemleri sırasında ödenecejk harç ücretleri aşağıda açıklanan dört yöntem dışında ödemelerin posta havalesi, banka havalesi ve EFT gibi yollarla yapılması kabul edilmemektedir.
Ziraat Bankası ve Vakıfbank Şubelerine Ödeme
Ziraat Bankası ve Vakıfbank'ın herhangi bir şubesine T.C. kimlik numaranız ile kayıt yaptıracağınız kayıt türü - program belirterek ödemenizi gerçekleştiriniz.
Ziraat Bankası ve Vakıfbank İnternet Bankacılığından Ödeme
Vakıfbank'ta İnternet bankacılığı kullanıyorsanız, Vakıfbank'ın (vakifbank.com.tr) internet sitesindeki "İnternet Bankacılığı" menüsünden internet şifrenizle giriş yaparak "Ödemeler", "Eğitim ve Sınav Ödemeleri", "Üniversite Harç İşlemleri" sırasıyla tıklayınız. Ardından üniversite seçeneğinden "Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi/Uzaktan Eğitim Ödemeleri"ni seçiniz. Öğrenci numarası olarak T.C. kimlik numaranızı doğru şekilde giriniz. "Devam" tuşunu tıklayınız. Bir sonraki sayfada kayıt türü - programa göre yapmanız gereken ödeme tutarları görülecek ve onaylamanız istenecektir. Onaylamanızdan sonra ekranda görülecek dekontun dökümünü yazıcıdan alarak öğreniminiz süresince saklayınız.
AÖF SINAV SONUÇLARI İÇİN TIKLAYIN...
VE AÖF SINAV SİSTEMİ DEĞİŞTİ / Anadolu Üniversitesi (AÖF) Rektörü Prof. Dr. Naci Gündoğan, Açıköğretim Sistemi'nde kayıtlı yaklaşık 1,5 milyon öğrenciyi yakından ilgilendiren müjdeli bir haber verdi. Mezun olmasına 3 dersi kalan öğrenciler artık bir dönem daha beklemeyecek. Tek ders sınavına rafa kaldıran AÖF bunun yerine 3 ders sınavını getirdi.
AÖF ÖĞRENCİLERİNE MÜJDE / AÖF öğrencilerine müjde. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrencileri 3 dersten kalmaları halinde dönem tekrarına kalmadan aynı süre içerisinde bu sınavları verebilecek. Kayıtlı olduğu bölüm içerisinde tüm dersleri vermesine rağmen 3 dersten başarılı olamayan öğrenciler değiştirilen sistem ile belirtilen tarihler içerisinde bu dersleri geçebilecek.
ÜÇ DERS SINAVINA KİMLER GİREBİLECEK? / AÖF 3 ders sınavıyla ilgili bilmedikleriniz. Başarısız olduğu derslerden 3 ders sınavına girebilmek için öğrencilerin güz ya da yaz döneminde bu derslere kayıt yaptırması gerekiyor. Anadolu Üniversitesi'nin resmi sitesinden yapılan duyuruda ders notları DZ veya YZ olan öğrencilerin bu sınava giriş haklarının bulunmayacağı da hatırlatıldı. Sınava giren öğrencilerin alacağı sonuçlar ise 'Anadolu Üniversitesi Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri Öğrenci Değerlendirme Sistemi Esasları dikkate alınarak değerlendirilecek.
SINAVLAR NE ZAMAN OLACAK? / AÖF'de 3 ders sınavı ne zaman? Rektör Gündoğan'ın yaptığı açıklamaya göre 3 ders sınavı 22 Temmuz 2017 tarihinde gerçekleştirilecek. Sınav merkezleri ise Anadolu Üniversitesi tarafından yapılacak değerlendirmeler sonrasında açıklanacak. Cezaevinde bulunan öğrencilerin sınavları ise yine 22 Temmuz tarihinde bulundukları cezevinde yapılacak. Yurt dışı programı çerçevesinde üniversiteye kayıtlı olan öğrenciler 13 Ağustos 2017 tarihinde bu sınavlara girebilecek.
AÖF SINAVINDA UYULACAK KURALLAR/ AÖF sınavında uymanız gerekenler kuralar...
- Sınavın ilk 30 dakikası ve son 5 dakikası içinde, sınavınızı tamamlasanız bile salondan çıkamazsınız. Herhangi bir nedenle salondan çıktığınız takdirde, sınava devam etmenize izin verilmez.
- Sınavda hesap makinesi kullanabilirsiniz. Ancak, kullanacağınız makinede alfabetik tuş takımı (A, B, C, …) ve program yapılmasına, saklanmasına, çalıştırılmasına imk,n veren EXE, STORE, RUN vb. tuşlar bulunamaz.
- K,ğıt, kitap, defter, not vb. dokümanlar; pergel, açıölçer, cetvel vb. araçlar; cep telefonu, bilgisayar, tablet, telsiz, kamera vb. iletişim, depolama, kayıt ve veri aktarma cihazları; ruhsatlı veya resmi amaçlı olsa bile silah ve silah yerine geçebilecek nesneler ile sınava girmek kesinlikle yasaktır.
- Sınav süresince görevlilerle konuşmak, görevlilere soru sormak yasaktır. Aynı şekilde görevlilerin de öğrencilerle yakından ve alçak sesle konuşmaları yasaktır. Gerekli durumlarda görevliler yerinizi değiştirebilir.
- Size verilen cevap k,ğıdının üzerindeki TCKN, ad, soyadı, bilgilerini kontrol ediniz, üzerindeki ilgili alanları doldurarak imzalayınız. Bu bilgiler size ait değilse, görevlileri uyararak size ait cevap k,ğıdını isteyiniz. Başka öğrenciye ait cevap k,ğıdı kullanan öğrencilerin o oturumdaki sınavları geçersiz sayılır.
- Cevap k,ğıdı üzerine test grubunu (kitapçık türünü) kodlamayan veya birden fazla kodlama yapan öğrencilerin sınavları geçersiz sayılır.
- Cevap k,ğıdınıza yazacağınız her türlü yazı ve yapacağınız işaretlemeler için koyu yazan siyah kurşun kalem kullanmalısınız. Siyah kurşun kalem dışında farklı bir kalem (tükenmez, mürekkepli ya da renkli vb.) kullanan öğrencilerin sınavları geçersiz sayılır.
- Aşağıdaki durumlarda sınav görevlileri tarafından Bireysel Sınav İptal Tutanağı düzenlenir ve ilgili öğrencilerin o oturumdaki sınavları geçersiz sayılır:
- Sınav kurallarına ve sınav görevlilerinin uyarılarına uymamak, sınav düzenini bozmak,
- K,ğıt, kitap, defter, not vb. dokümanları; pergel, açıölçer, cetvel vb. araçları; cep telefonu, bilgisayar, tablet, telsiz, kamera vb. iletişim, depolama, kayıt ve veri aktarma cihazlarını; ruhsatlı veya resmi amaçlı olsa bile silah ve silah yerine geçebilecek nesneleri yanında bulundurmak,
- Alfabetik tuş takımı (A, B, C, …) ve program yapılmasına, saklanmasına, çalıştırılmasına imk,n veren EXE, STORE, RUN vb. tuşlar bulunan hesap makineleri kullanmak,
- Sınav sırasında kalem, silgi vb. araç-gereç paylaşımında bulunmak,
- Cevapları, cevap k,ğıdı dışında bir yere yazmak ve sınav salonundan dışarı çıkarmak,
- Resmi kıyafetle (kıtalarından izinli er ve erbaşlar haricinde) sınava girmek,
- Sınava girebilmek için gerekli belgeleri eksik olduğu halde sınava katılıp, cevap k,ğıdında işaretleme yapmak,
- Sınav görevlileri tarafından öğrencinin kimliğinden şüphe duyulması,
- Cevap k,ğıdını ve/veya soru kitapçığını sınav görevlilerine eksiksiz ve sağlam bir şekilde teslim etmemek, sınav salonu dışına çıkarmak.
- Kopya çekmek, vermek ya da çekilmesine yardımcı olmak vb. eylemlerde bulunan öğrenciler hakkında Bireysel Sınav İptal Tutanağı düzenlenir, o oturumdaki sınavları geçersiz sayılır ve kopya olayının gerçekleştiği sınav dönemini izleyen ilk sınav döneminde hiçbir dersin sınavına giremezler.
- Cevap k,ğıdını ve/veya soru kitapçığını yırtmak, başka bir öğrencinin yerine sınava girmek ya da kendisi yerine başka birini sınava sokmak eylemlerinden herhangi birini gerçekleştiren öğrenciler hakkında Bireysel Sınav İptal Tutanağı tutulur, o oturumdaki sınavları geçersiz sayılır ve haklarında ilgili Fakülte tarafından disiplin soruşturması açılır.
- Sınav başlamadan önce Sınav Giriş Belgenizi ve Fotoğraflı ve Onaylı Kimlik Belgenizi sıranızın üzerine bırakınız.
- Soru kitapçığındaki derse ait testi cevaplamanız için verilen süre 30 dakikadır.
- Soru kitapçığınızı aldığınızda sayfalarına hızlıca bakarak hatalı ya da eksik baskı olup olmadığını kontrol ediniz. Hata/eksik olması durumunda kitapçığınızın değiştirilmesi için derh,l Salon Başkanına başvurunuz. Sınav görevlileri sınavın başladığını belirtmeden kitapçığınızı tekrar açmayınız.
- Soru kitapçığınızdaki ilgili alanlara ad, soyadı, TCKN, sınav salon no, sıra no bilgilerinizi eksiksiz doldurarak imzanızı atınız. Soru kitapçığınızın sayfalarındaki boş yerleri müsvedde amacıyla kullanabilirsiniz.
- Cevap k,ğıdınızda belirtilen kitapçık kodu ile soru kitapçığınızın kodunu karşılaştırınız. Aynı değilse, sınav görevlilerine durumu bildirerek doğru kitapçığın verilmesini talep ediniz.
- Cevaplarınızı, cevap k,ğıdında ilgili ders için ayrılmış olan alana, cevap yerinin dışına taşırmadan işaretleyiniz. Soru kitapçığı üzerinde yapılan işaretlemeler değerlendirmeye alınmayacaktır.
- Cevap k,ğıdı üzerinde değişiklik yapmak istediğinizde, iz bırakmayan bir silgi kullanınız. Cevap k,ğıdınızı buruşturmayınız, katlamayınız ve üzerine gereksiz hiçbir işaret koymayınız.
- Her sorunun tek bir doğru cevabı vardır. Bir soru için birden çok cevabı işaretlerseniz, o soruyu yanlış cevaplamış sayılacaksınız.
- Soruların ait olduğu derslerin içeriklerinde, basımdan sonra değişiklik yapılmış olabilir. Bir sorunun cevabı sonraki düzenlemelerle değişmiş olsa bile, o soruyu ders kitabınızda verilen bilgileri dikkate alarak cevaplayınız.
- Sınav bitiminde, cevap k,ğıdınızı ve soru kitapçığınızı salon görevlilerine eksiksiz biçimde teslim ediniz. Sınav bittikten sonra gönderilen cevap k,ğıtları dikkate alınmayacaktır.
Kaynak: Sporx.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder